Avui feim els anys, tres!
Avui, i per primera vegada en tot aquest temps, no trobareu a Tot Pla cap notícia d’última hora. Ni una roda de premsa, ni declaracions, ni titulars que facin enfadar ningú. Però teniu tres anys de feina per llegir a un clic.
Avui feim els anys.
I hem decidit fer una cosa ben poc periodística: aturar.
No és perquè no passin coses al Pla de Mallorca —que en passen, i moltes, qui ens ho havia de dir—, sinó perquè de tant en tant és necessari aixecar el cap de l’ordinador i recordar per què feim tot això.
Quan vàrem començar, no teníem un «gran pla». Teníem, això sí, una idea caparruda: la de contar el que passa aquí, al Pla de Mallorca i com ho viu la gent d’aquí; ser un espai per escoltar i donar veu a allò que massa vegades no en té -o no en tenia abans de ser-hi nosaltres- als altres mitjans. La resta ha estat una mescla de feina, fer-nos visibles i obrir-nos camí.
Hem anat fent tira a tira, com la gent del Pla. I sí, també ens hem equivocat qualque vegada… o un parell (no entrarem en detalls). Som humans, què hi farem.
Però el que no ha fallat mai sou vosaltres.
Gràcies als qui ens llegiu cada dia, als qui compartiu les històries i als qui ens enviau missatges a hores intempestives. Gràcies també als qui, amb tota la confiança del món, ens estirau les orelles i ens deis: «això no ho heu afinat gaire». De veres, gràcies per això també, perquè fer un diari no va només de publicar, va de fer comunitat. I això no es pot improvisar.
Avui feim una petita pausa per agafar aire, mirar enrere amb orgull i encarar el futur amb la mateixa il·lusió del primer dia.
Demà tornarem a la càrrega amb més notícies, més històries … Però sobretot, amb les mateixes ganes de seguir contant el nostre món, el del Pla i la seva gent.
Gràcies per ser-hi, gràcies per llegir-nos.
Seguim!

