L’Ajuntament d’Algaida ha posat en marxa una nova campanya de promoció del comerç local en el marc de l’Estudi dels Hàbits de Venda i Consum de Producte Local al terme municipal.
La iniciativa, que s’allargarà fins al 31 de juliol, té com a objectiu recollir informació sobre els hàbits de compra de residents i visitants, i alhora visibilitzar i dinamitzar el teixit comercial del municipi.
Per participar-hi, explica l’Ajuntament en un comunicat, només s’ha de respondre una enquesta, disponible tant en format digital com en paper.
Com a incentiu, totes les persones participants entraran en el sorteig de tres premis cedits per establiments locals: una experiència a les bodegues Oliver Moragues, una joia de la dissenyadora Pepa Bonnin o un lot de productes de Burotatxos.
Només es pot emplenar una enquesta per persona. Per garantir la transparència del procés, es demana nom i telèfon, però la confidencialitat de les dades està plenament assegurada i s’utilitzaran exclusivament per al sorteig i per verificar que no hi hagi duplicacions.
L’enquesta es pot respondre en línia, a través de la web i les xarxes socials de l’Ajuntament. També mitjançant codis QR disponibles als comerços adherits o en format paper, a la parada del mercat d’Algaida els dies 27 de juny i 18 de juliol, a l’Ajuntament i als locals col·laboradors.
Les enquestes recollides als comerços es poden lliurar directament al local o a l’Ajuntament. Amb aquesta acció, l’Ajuntament d’Algaida reafirma el seu compromís amb el comerç de proximitat, la sobirania alimentària i el desenvolupament sostenible del municipi.