Skip to content
ActualitatEsportsVilafranca

Louise Sansó cerca el doblet històric amb el Cajasol a la lliga de vòlei

La jugadora de vòlei de Vilafranca de Bonany Louise Sansó es troba a les portes de tancar una temporada de somni a l’elit del voleibol espanyol. Després d’haver fet història recentment amb la conquesta de la Copa de la Reina, la jugadora mallorquina del Fundación Cajasol Andalucía afronta a partir d’aquest diumenge el repte definitiu de la final dels playoffs de la Lliga Iberdrola contra el Heidelberg Volkswagen.

Aquest primer duel de la sèrie tendrà lloc, demà diumenge, a les 13.30 hores al Pavelló Miguel Solaesa de les Illes Canàries. Tot i que el conjunt andalús començarà l’eliminatòria com a visitant, la resolució del títol es viurà a casa, al Pavelló de Dos Hermanas el vinent 2 de maig.

Aquest escenari ofereix a Sansó i a les seves companyes l’oportunitat única d’aixecar la primera lliga de la història del club davant la seva afició i segellar així un doblet que coronaria un curs excepcional.

La temporada que està realitzant la central de Vilafranca és, sense cap mena de dubte, la millor de la seva carrera professional. S’ha consolidat com una de les peces més determinants de la competició i la seva influència en el joc ha estat reconeguda amb la seva inclusió en el set ideal de la Copa de la Reina.

Amb aquesta empenta i un nivell de joc excel·lent, Louise Sansó arriba a la cita més important de l’any preparada per continuar sent el pilar fonamental d’un equip que vol seguir fent història en el voleibol femení estatal.

Notícies relacionades:

Back To Top