Skip to content
Mansiula

La Mansiula (CXXII)

ENHORABONA

L’Ajuntament de Sant Joan va voler reconèixer els equips Cadet i Infantil de l’Sporting Sant Joan per aconseguir els trofeus de la Copa de la Lliga. Així, el Consistori els va rebre a la Sala en tots els honors. Una satisfacció per a infants i famílies. El club també va voler demostrar el seu agraïment amb l’Ajuntament assenyalant a les xarxes socials que «de part del club volem donar les gràcies a l’Ajuntament, i a la regidoria d’Esports, per estar involucrats al 100% en l’esport santjoaner».

FA PUDOR

A Sineu no van de verbes. Duen una bona emprenyada amb el propietari de Son Venrell. L’olor de fems que han d’ensumar adesiara els molesta i els fa emprenyar de valent. A Mallorca sabem de la importància d’una cosa quan «en fan gloses». I l’olor de fems a Sineu ja ha arribat a aquest nivell, per això ja en circula aquesta glosa a les xarxes socials.

AMB LES ROGES DEL MOLINAR

Al darrer ple de l’Ajuntament de Santa Eugènia els socialistes de l’equip de govern hi van anar amb una camiseta de les Roges del Molinar «com a símbol de protesta davant la derogació de la llei de memòria democràtica per part del Parlament de les Illes Balears». Els socialistes taujans consideren que «la derogació d’aquesta llei suposa un greu menyspreu cap a la memòria de totes aquestes víctimes i cap a les seves famílies, que durant dècades han lluitat per la veritat, la justícia i la reparació».

Back To Top