La Policia Local de Maria de la Salut, en col·laboració amb la Guàrdia Civil de Santa Margalida, ha detingut un home que venia droga en el municipi i altres municipis de la comarca, com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública.
Els fets han tengut lloc a la sortida del col·legi del municipi després que diversos veïns alertassin de la presència del sospitós conegut a la zona per les seves pràctiques relacionades amb el tràfic de drogues.
En el moment de la intervenció els agents li varen requisar 25 paperines d’una substància que, per la seva textura i color, podria ser cocaïna, així com 250 euros en efectiu.
El detingut és germà d’un camell resident a Santa Margalida que fou detingut el mes de novembre de 2024 també a Maria. Aleshores, tal com va publicar Tot Pla, ja era el venedor més cercat de la comarca. Aleshores el germà fou arrestat en una operació similar amb la qual ara ha caigut «l’hereu negoci».
Segons fonts policials, els agents feia més d’un any que seguien la pista de l’individu qui sembla que continuà amb les pràctiques il·legals del seu germà i a més amb la mateixa manera d’operar. És a dir, quedava en un indret del poble i allà duia a terme la transacció sense baixar del cotxe.
A banda d’un delicte contra la salut pública, l’home també serà denunciat per no tenir l’assegurança obligatòria del cotxe.
Aquesta nova actuació reforça la tasca de vigilància i control que duen a terme els cossos de seguretat a la comarca per combatre el tràfic de substàncies estupefaents, sovint amb la col·laboració ciutadana, que torna a ser clau en aquesta detenció.
El cas continua obert i no es descarten noves actuacions relacionades amb aquest entorn.
Notícies relacionades:

