Skip to content
ActualitatMontuïriPorreresVilafranca

L’IES Porreres acomiada Joan Bennàssar, primer director del centre, amb tots els honors

Joan Bennàssar Payeras s’ha jubilat després de més de vint anys de feina a l’IES Porreres. Nascut a sa Pobla, casat i resident a Porreres, Bennàssar fou el primer director del centre comarcal inaugurat el curs 2005-2006.

En un dia tan especial, alumnat i personal docent li han fet un extens passadís que Bennàssar ha creuat emocionat enmig d’un llarg aplaudiment en reconeixement de més de dues dècades de servei a l’IES Porreres.

Director i professor, ha estat a diferents departaments com ara el d’educació física o d’orientació on treballà conjuntament amb els departaments de català i matemàtiques. També ha estat al capdavant de l’organització de viatges d’estudis, sortides, excursions, altres activitats extraescolars i un motivat dinamitzador de festes com ara Santa Catalina o Sant Antoni, entre altres.

A la sentida i senzilla festa d’acomiadament hi ha assistit la família que no s’ha volgut perdre un dia tan especial. Els companys i companyes de feina li han regalat un quadre del felanitxer Andreu Maimó, un obsequi per tal que recordi aquest dia per sempre. El pobler ha fet un balanç d’aquests anys de feina incidint especialment en els inicis d’aquest centre de secundària on assisteixen també estudiants de Montuïri i Vilafranca.

Bennàssar amb la família.

Back To Top