COMENCEN LES CARRERES?
Aquesta setmana en la qual Porreres no ha tengut batlessa, les dues batlesses que hi haurà hagut aquest mandat, Xisca Mora i Maria Agnès Sampol s’han fotografiat amb les noves bicicletes que els ha enviat la Mancomunitat del Pla. A la imatge sembla que s’han preparat per començar les carreres en la nova cursa electoral. Aquestes bicicletes elèctriques diuen que van molt bé. Tant és així que a alguns pobles del Pla els funcionaris les utilitzen per anar a berenar!
ENHORABONA
El batle de Montuïri s’estrenà amb mal peu. Primer pels nervis que va passar amb el retard del Ple i després en tenir una fira sense perdius al cap de pocs dies d’haver estat elegit. Idò ara quasi 100 dies després d’assumir la batlia, Toni Miralles i la seva parella han tengut una nina. L’enhorabona als dos i sort amb els bolquers!

MAL PAPER
Louise Sansó, la jugador de vòlei de Vilafranca de Bonany, fa unes setmanes que va proclamar-se campiona de la Copa de la Reina. D’aleshores ençà no ha estat rebuda ni ha rebut cap tipus de felicitació per part dels polítics de l’esport illenc. Ja ho vam explicar a la Mansiula fa unes setmanes. Aquesta manca de suport d’un simple tuit on posi «Enhorabona» encara s’ha fet més evident quan, tot just dies després de proclamar-se campió el Manacor de vòlei ha estat rebut al Consolat. Ja sabem que un és un club sencer i l’altre només una mallorquina, però aquestes coses no haurien de passar.

PLA I LLEVANT… I TRAMUNTANA
El dia de les Illes Balears, el primer de març, moltes institucions i entitats aprofitaren les xarxes socials per a felicitar la jornada. Però si una entitat va cridar l’atenció per la seva felicitació va ser la D.O. Pla i Llevant. No ho va fer amb una imatge de vins, com podria indicar-nos la lògica. Però tampoc ho va fer amb una imatge «idíl·lica» de les comarques del Pla de Mallorca o del Llevant, com també podríem pensar que seria el més lògic, no! La imatge era de la Serra de Tramuntana. Idò!

