Skip to content
ActualitatCostitxSineu

MÉS per Sineu reclama l’obertura immediata del camí vell de Costitx

El grup municipal MÉS per Sineu ha registrat una moció en què demana a l’Ajuntament que faci efectiu, d’una vegada per totes, el compliment de la sentència que reconeix el caràcter públic del Camí Vell de Costitx.

La formació lamenta que, quinze anys després de la resolució de l’Audiència Provincial —que avala l’ús públic del traçat— el pas continuï tancat per barreres que impedeixen la connexió entre els dos municipis.

La iniciativa arriba després de la concentració celebrada el 27 de setembre, convocada per GADMA i la Plataforma Pro Camins Públics Oberts, on veïns de Sineu i Costitx reclamaren l’obertura del camí. L’acte va comptar amb la presència dels dos batles, Tomeu Mulet de Sineu i Antoni Salas de Costitx, que aleshores i davant tots els presents es posicionaren públicament a favor de restituir el pas.

Segons MÉS per Sineu, des d’aquell dia l’Ajuntament “no ha mogut fitxa”, motiu pel qual el grup exigeix que el tema es debati al pròxim ple ordinari i que es posi en marxa el procediment per executar la sentència 240/2010 i garantir que el camí, reconegut com a públic, torni a ser accessible per a tothom.

Back To Top