Skip to content
ActualitatCostitxDestacat

Costitx imposa sancions greus per deixar enderrocs de manera il·legal al punt verd

L’Ajuntament de Costitx ha imposat sancions en els darrers tres mesos a persones que han abocat enderrocs d’obra de manera il·legal al punt verd municipal. La instal·lació de càmeres de vigilància ha estat clau per identificar els infractors i tramitar les corresponents multes que oscil·len entre els 300 i els 1.500 euros com estableix l’ordenança municipal.

En alguns dels casos detectats, com es pot veure a la imatge facilitada pel Consistori, els autors fins i tot han utilitzat carretons per descarregar els residus, incomplint clarament la normativa sobre la gestió de runa d’obra.

Així algunes de les multes, tres, han estat considerades greus i s’ha posat la màxima sanció que regula l’ordenança i que puja als 1.500 euros. En els altres casos les sancions han estat lleus i la multa ha estat de 300 euros.

Des del Consistori es recorda que aquest tipus de residus no es poden dipositar al punt verd de manera lliure, sinó que cal seguir els canals establerts per garantir-ne una gestió adequada i respectuosa amb el medi ambient.

L’Ajuntament fa una crida a la ciutadania a actuar amb responsabilitat i consciència ambiental per tal de preservar l’entorn i evitar que s’hagin d’imposar sancions.

Back To Top