Skip to content
ActualitatAlgaida

Bon ambient a la Fira d’Algaida que resistí a la pluja

La Fira d’Algaida va lluir de forma especial i resistí a la pluja. Davant les previsions meteorològiques, l’Ajuntament reubicà les paradetes de les entitats del poble dins l’edifici de la Casa de la Vila per garantir-ne el desenvolupament amb total seguretat.

Paral·lelament, les activitats i jocs infantils s’han traslladat a l’espai de la Rectoria, on els més petits han pogut gaudir d’un espai cobert i acollidor.

Les paradetes d’artesans i firaires han continuat la seva activitat a la Plaça, sota les carpes que han permès mantenir viva la fira i donar suport al producte local i de proximitat.

A la sala de plens de l’Ajuntament, el públic ha pogut participar al taller de l’Espai Creatiu de Magdalena, amb decoració de pastissos, i al de Pedro Llabrés, que ha ofert una activitat de creació de rams amb flors seques.

La batlessa d’Algaida, Margalida Fullana, ha expressat el seu agraïment «a totes les persones que s’han apropat a aquesta jornada malgrat la pluja». Segons Fullana, «ha estat un clima diferent. Tot i que la meteorologia no acompanya, era important celebrar-ho per tots i totes les firaires que han fet l’esforç i pels algaidins i algaidines que any rere any responen a aquest esdeveniment tan esperat».

La batlessa ha destacat també la importància de donar suport al comerç local i l’artesania tradicional: «Hem de pensar que les parades d’artesans més tradicionals han quedat, i és important tenir en compte que per a ells aquest dia és essencial per aconseguir el seu jornal.»

L’Ajuntament d’Algaida agraeix la col·laboració de totes les persones i entitats que han fet possible l’adaptació de la fira i convida tothom a continuar gaudint d’aquest esdeveniment emblemàtic del municipi.

Back To Top